luni, 22 februarie 2010

Politica si delicatese comice

Sâmbătă seara, o sun îngrijorat pe mama. Are o vârstă venerabilă şi în ultima vreme nu s-a simţit deloc bine. Cu inima cât un purice, ca de fiecare dată când telefonul sună mult timp, o aud într-un fundal de voci războinice. Imi dau seama într-un târziu ca are televizorul dat foarte tare. “Ce faci?” o întreb. “Vor să-l dea jos pe Vanghelie”, îmi răspunde ea, lăsându-mă cu gura căscată. “Şi de ce te interesează pe dumneata dacă îl dau sau nu jos pe Vanghelie?” “Păi, eu la ce mă mai uit”, imi zice ea senină. Pentru bunăstarea sprirituală a mamei, evident că m-am rugat în gând să nu-l dea ăia jos pe Vanghelie. La ce s-ar mai uita dumneaei acum când marii comici de pe vremea ei, Tomazian şi Birlic, nu mai sunt ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
©Constantin Stan 2009. Toate drepturile rezervate.